+420 728 45 77 45

(Po-Ne 08:00 – 22:00)



O2 Internet

Mobilní tarify

O2 TV

O2 Spolu

BLOG

Moje O2 nyní můžete nově spravovat z mobilu

O2 představuje novou aplikaci moje O2 pro mobilní zařízení. Díky ní i ty nejvíce naléhavé problémy a požadavky zaměstnanců vyřešíte snadno a rychle prostřednictvím mobilu. V neděli večer nebo během pracovního oběda.

Zhruba každý druhý Čech má k dispozici pracovní počítač nebo firemní mobilní telefon. A pokud to náplň práce a její vykonávání vyžaduje, má zaměstnavatel dokonce povinnost mobilní telefon a odpovídající tarif zaměstnanci poskytnout. „Ukočírovat“ desítky a někdy i stovky SIM karet pak může být opravdu nevděčný úkol…

… pokud si tedy na pomoc nevezmete aplikaci Moje O2. S ní bude správa firemních telefonů mnohem jednodušší. Vše totiž obstaráte na jednom místě – a díky nové mobilní aplikaci nejen z klasického počítače, ale klidně i z chytrého telefonu.

Moje O2: je nyní komplexní nástroj pro snadnou a přehlednou správu firemní mobilní flotily – nastavíte v něm vše, co potřebujete, a najdete tu opravdu všechny potřebné dokumenty a informace.

Všechny služby na jednom místě: V Moje O2 služby snadno (de)aktivujete a upravíte jejich nastavení. V reálném čase vidíte objem vyčerpaných dat a snadno zobrazíte PUK, pokud si zaměstnanec třikrát po sobě nevzpomene na PIN.
Kompletní přehled o fakturách: Hned víte, jestli je faktura zaplacená, můžete ji stáhnout, napojit na účetní systém firmy nebo vyexportovat.
Řízení rolí a oprávnění: Každý zaměstnanec může mít přístup ke svému číslu, nadřízení mohou spravovat své týmy a účetní mají přístup jen k fakturám.
Už žádné ztracené dokumenty: Digitalizace firemních dokumentů je trend a své místo má i v Moje O2. Všechny smlouvy, faktury a další dokumenty tu najdete v elektronické podobě a kdykoli potřebujete.
Snadno si tak nastavíte role a k nim i příslušná oprávnění. Zatímco třeba u obchodních manažerů zvolíte, aby se jim data po vyčerpání doplnila automaticky, u dalších zaměstnanců můžete dát oprávnění k obnově dat kupříkladu jejich přímým nadřízeným. Změny navíc můžete provádět hromadně pro celé skupiny uživatelů.

Jak začít s O2?

Snadno. Stačí zavolat na naši zákaznickou linku a nadiktovat svůj e-mail, který bude následovně fungovat jako vaše O2 ID. Na něj vám přijde aktivační link, který prokliknete, nastavíte heslo a pak už si aplikaci vyladíte podle potřeb. Ovládání je intuitivní, ale pro jistotu máme k Moje O2 podporu v podobě návodných videí. Díky nim můžete všechny funkce využívat na maximum.

Mobilní aplikace Moje O2: Nástroj pro rychlé úpravy, které nepočkají

Nově jsme k webové verzi přidali i mobilní verzi. A tu neustále vylepšujeme. Základní úpravy a změny tak můžete provést jednoduše z mobilu a opravdu kdykoli a kdekoli. Snadno během pár chvil ověříte nastavení služeb, aktuální spotřebu dat a případně je kolegovi rovnou dokoupíte, datový roaming nastavíte, ať jste kdekoli. Nebo obratem zablokujete ukradenou SIM kartu a hned objednáte novou, aby dotyčný mohl co nejdříve fungovat tak, jak je zvyklý.

V Moje O2 na vás navíc čekají soutěže o ceny a výhody v podobě slev a voucherů. A kromě toho i možnost propojit si v aplikaci nejen firemní služby, ale na jednom místě spravovat i O2 TV nebo třeba služby O2 Family. Propojení nastavíte ve webové verzi Moje O2 – stačí jen všem službám přiřadit stejné O2 ID.

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 na tomto odkazu a přihlaste se. Pokud už Moje O2 používáte, zadejte vaše O2 ID a heslo, tak jak jste zvyklí u webové verze. Nic víc není potřeba. Následně si úvodní dashboard můžete upravit podle potřeb tak, abyste měli vždy na očích to nejdůležitější – ať už jsou to data vašeho nadřízeného, nebo služby, které po vás lidé ve firmě chtějí měnit nejčastě

Pin It on Pinterest